Фото: Xinjiang Communications Construction Group / Facebook З китайської компанії Xinjiang, яка не змогла відремонтувати траси М-03 і М-12 в Україні, вдалося стягнути майже пів мільярда гривень
Мін’юст виграв справу проти китайської будівельної компанії Xinjiang Communications Construction Group у трьох судових інстанціях КНР.
Державне агентство з відновлення та розвитку інфраструктури (колишній Укравтодор) виграв судову суперечку з китайською будівельною компанією Xinjiang Communications Construction Group Co., Ltd у справі про поганий ремонт доріг в Україні. Про це у понедфлок, 22 січня, повідомляє пресслужба Міністерства юстиції, яке представляло інтереси Держагентства у китайських судах.
Згідно із повідомленням, українська сторона отримала перемогу у трьох судових інстанціях КНР та забезпечила повернення до державного бюджету України, а також до МБРР близько 500 млн грн.
“17 січня 2024 року грошові кошти загальним розміром майже пів мільярда гривень у доларовому еквіваленті були перераховані Банком Китаю на рахунок Державного агентства з відновлення та розвитку інфраструктури України та на рахунок Міжнародного Банку Реконструкції і Розвитку. Справу закрито”, – підсумувала заступниця міністра Ірина Мудра.
В жовтні 2017 року Укравтодор та китайська державна компанія Xinjiang Communications Construction Group підписали два контракти на умовах FIDIC щодо виконання ремонтних робіт з покращення безпеки руху на автодорозі М-12 (Стрий -Тернопіль – Кіровоград – Знамʼянка) та реконструкцію і капремонт автодороги М-03 (Київ – Харків – Довжанський).
Контракт щодо реконструкції автодороги М-03 було розірвано Укравтодором у грудні 2018 року, оскільки станом на дату розірвання роботи по контракту навіть не розпочалися. Згодом, у червні 2019 року Укравтодором було розірвано другий контракт щодо автодороги М-12, оскільки китайський підрядник на той момент виконав приблизно 1% робіт замість 70% і не забезпечив належного експлуатаційного утримання ділянки,в результаті чого ділянку дороги було доведено до аварійною стану.
Після цього Укравтодор направив китайському банку запити на стягнення за зазначеними гарантіями.
У серпні 2023 року Мін’юстом були отримані рішення суду міста Урумчі – у трьох справах за позовами китайської державної будівельної корпорації до Укравтодору (тепер – ДАВРІУ), винесені на користь української сторони. Але 28 серпня компанією Xinjiang Communications Construction Group було подано апеляції.
До пошкодження естонсько-фінського газопроводу Balticconnector могло бути причетне китайське судно.
Організація Об’єднаних Націй, уряд України, Світовий банк та Європейський Союз разом підрахували скільки грошей знадобиться, щоб відновити країну після війни.
Залиште відповідь