Деякі особливості онлайн маркетингу для успішного просування бізнесу в інтернеті

Сьогодні достатньо велика кількість продаж товарів та послуг відбувається в онлайн режимі через інтернет-магазини, а навіть невеликі за обсягом продаж мають свої сайти задля успішного просування своєї продукції, торгової марки чи бренду. Ефективний онлайн маркетинг дозволяє надавати максимум інформації потенційним клієнтам-покупцям та відповідно – збільшувати пізнаваність продукції серед конкурентів, вигідно підкреслити її відмінні особливості та підкреслити цінність певного товару чи послуги для потенційного споживача. Завдяки належному інформуванню та нативному переконанню клієнт в кінцевому підсумку приймає рішення відвідати певний сайт або придбати/замовити певний товар чи послугу.

Як відбувається просування бізнесу завдяки інтернету

Дії та методи, завдяки яким відбувається розкручування в інтернеті певної компанії, товару чи бренду, можуть суттєво відрізнятися, проте задля досягнення мети обов’язковим є:

  • проведення детального аудиту (дослідження) сильних та слабких сторін конкурентів, вивчення каналів комунікацій, що використовуються суперниками та виділення платформ, використання яких не має суттєвого впливу на ефективність бізнесу;
  • напрацювання стратегії для ефективного просування компанії та її впровадження шляхом створення веб-сайту або діючих акаунтів в соціальних мережах, налаштування рекламної компанії, тестування аудиторії щодо її реакції на певний товар/послугу чи бренд;
  • збільшення видимості певного бізнесу, наприклад, завдяки використанню google карти – певної мітки у пошуку Гугл, яка сприяє підвищенню впізнаваності бренду.

Після певного періоду впровадження стратегії просування компанії/бренду, товару чи послуги здійснюється детальний аналіз попередніх результатів, за наслідками якого змінюють певні інструменти просування бізнесу та вносять відповідні корективи в налаштування онлайн маркетингу.

Якими є функції сайту-візитки

Належно облаштований сайт-візитка, що має лише одну або декілька вебсторінок, за ефективністю не поступається структурованому порталу, де є багато розділів з різним інформаційним контентом.

Головною перевагою сайту-візитівки є його лаконічність, яка дозволяє в невеликій за обсягом інформації донести до потенційного відвідувача всі потрібні дані щодо послуг, які надає компанія, її портфоліо, асортименту (каталогу) продукції та контактних даних для зворотного зв’язку. Створення сайту-візитівки з використанням послуг веб-агентства може тривати всього лиш півгодини.